Biriyle tartıştıktan sonra dışarıda görüp enseme şaplak atar mı acaba?
Atabilir 👋🏾 , Tetikte ol🤫
Yok olmaz öyle bişi sana öyle geliyor.
Bu ankete yazacak bişi bulamadım 😄🐣
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Biriyle tartıştıktan sonra dışarıda görüp enseme şaplak atar mı acaba?
Neden çok mu önemli birisin
Neden çünkü keyfim öyle istiyor, çok mu önemli birisiyim hayır 🙂↔️.
Kanka şimdi şöyle söyleyeyim, burada foto koyunca biri seni dışarıda görüp tanıma ihtimali var ama enseye şaplak atacak kadar denk gelme olayı baya düşük bence. İnsanlar dışarıda kimseyi takip etmiyor, kendi hayatına bakıyor. O yüzden ben “Yok olmaz öyle bişi sana öyle geliyor.” şıkkını işaretlerdim. Rahat ol, tetikte gezmene gerek yok 😄
Cevap
1Cevap
Şu sitede yüzünü merak ettiğim 2-3 kişi var ve sen onlardan birisin
Ayy şapşik 😂 teşekkür ederim.
Şapşik değil yanlış oldu sjsjs aklım başka yerdeydi ya kusura bakma iyi günler
Hajahjahaj sorun yok 😄
Hayatımda en çok merak ettiklerim Allahin yüzü bide senin yüzün 🤣🤣🙏🙏
Teşekkür ederim cevabınız için.
Yüzünü merak edenler varmış sjfjd
Sende mi onlardansin
Bilmemm jdjfjs
Dışarıda seni çok güzel tanırlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar