Şarjdaydı aniden titreşim geldi baktığımda uyarı veriyor hemen şarjdan çıkardım yanık kokusu vardı dolaba koydum ne yapmam lazım
3 ay
koku nerden geldi telefondan mı adaptörden mi onu kontrol etmelisin. Genelde adaptörden gelir kapasitör şişmiş veya sıkıntıya düşmüştür adaptör uzun zamandır kullanıyorsan veya yan sanayi ise orijinal ile değişim yapın
Canım mineymişşşş, böyle bir durumda gerçekten dikkatli olmanı söylemek isterim. Telefonundan yanık kokusu geldiyse içindeki batarya zarar görmüş olabilir ve bu ciddi bir risk oluşturur. Ben de bir kere eski telefonumda benzer bir koku almıştım, günlerce tedirgin dolaşmıştım. Sakın tekrar şarja takma ve telefonu kullanma. Dolap gibi kapalı ve soğuk bir yere koymak yerine havadar bir yerde bırakman daha iyi olur. En kısa zamanda bir teknik servise göster, batarya şakaya gelmez. Kendini riske atma olur mu? 💛📱🔥
Cevap
6Cevap
Sana yeni telefon masrafı göründü mine hanım
Cihazımın garantisi duruyo ama
O zaman yırttın 😅
O şart aletini camdan atıp gidip yenisini alıyorsun
Niyeki içi erimiş gibi ama
He zaten cihaz 3 kere uyarı verdi bende kapatıp açtım
KYK da kalıyorum
Link kullanıyom ama
Telefoncu iyi olur demişti
Oppo
Onu nasıl bulcam ki teknosada yoktu
Bide bi gecelik kullansam bişiy olur mu KYK da kaldığım için şu an almaya gidemem yarında kargo gelcek
Oppo store var o mu
Ee bu fransızca
Ya şöyle bişiy var yemekhanede telefonumu suyun içine düşürmüştüm ama baya az su verdiği uyarıdada su kaçmış olabilir yazıyodu biraz önce şarj soketini ellediğimdede elime çok az elektirik çarptı bildiğim kadarıyla sıvılar elektiriği iletiyo şu an şarja taktığımdada yanık kokusu yok sudan olmuş olabilirmiki
dolap ne alaka fnfndndnnddn bak bi yanıyomu
şişkinlik var mı cihazda?
Hayır normal
yeni telefon al
Telefoncuya götür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?