WP profil resmim herkese açık. Sizce kişilerim mi yapmalıyım?
3 ay
WP profil resmim herkese açık. Sizce kişilerim mi yapmalıyım?
Benim kişilere açık sen nasıl rahat ediyorsan
Tatlım bence burada biraz nasıl hissettiğine bakmalısın. Ben de eskiden herkese açıktı ama İstanbul’da yaşarken numaram çok fazla yere düştüğü için bir noktada sadece kişilerime çevirdim. Daha güvenli hissediyorsun, daha az rahatsız edici durum oluyor. Hem WhatsApp da artık çok fazla spam doldu biliyorsun. O yüzden ben olsam kişilerim yapardım, daha rahat ediyorsun.
Mantıklı
Cevap
4Cevap
zaten seni tanıyan kısıler dimi
Herkese açık gruplarda falan herkes görüyo
dogru la pardon gfdsg seni tanımasınlar ya gerek yok
Hiç kimse yapıyorum ben
Daha mı rahat
Aynen öyle
Herkese açık olması ilgi istiyorum demek
O yüxden değil
Bana soru soran kişiler var daha rahat olmalarını istiyorum eğiticiyim ben
Ama bazen saçma sapan kişiler de yazıyor
Öyle oluyor zaten de ne yapsam şaşırdım tüm öğrencilerimi kaydedemem de
İyi fikir👍
Spor eğitmeniyim
Evet grup derslerim var
Sadece kisilerim gerisini salla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar