Hiç fotoğraf koymamaları bir başkasının fotoğrafını koymalarından daha özgüvenli hissettiriyor.
3 ay
Hiç fotoğraf koymamaları bir başkasının fotoğrafını koymalarından daha özgüvenli hissettiriyor.
Cevap
6Cevap
Ben genelde kendi fotoğrafımı kullanırım neden bir başkasının resmini kullanayım
Bilmem kullanan var. Sadece sevdikleri için o ünlülerin fotoğrafını kullandıklarını düşünmüyorum. Art niyetle kullanan vardır illa.
Tercih meselesi tabikide
Bana ikiside itici geliyor
Benim hiç yok mesela, kendimi göstermeyi sevmiyorum sanal alemde. Başkasının fotoğrafını kullanmaktan iyi olduğunu düşünüyorum şahsen. Hiç kimse olmak başkası gibi davranmaktan iyidir.
İkiside aynı şey kendini gösterince yiyor sanki millet sizi o daha da özgüvensizlik şu kelimeyi kullanan bir hatuna daha 2. Mesajı atmışlığım yok
Soran da gizli ama🤣
Profil kullanmadım ne kendiminkini ne de ünlülerinkini. Site giriş yaptığında ne koymuşsa o. Gizli olmam onlardan olduğumu ya da olmadığımı göstermez ki. 😗
Çıplaklık cesurluk olmadığı gibi saklı kalmayı istemek ya da her yerde özel paylaşmamak korkaklık sayılmaz. Hani şurda ciddi anlamda yakınlaşmak istediğin kişiyi aldatmaca olmaması için kendini gösterirsin ama burada ki herkesin de beni görmesine gerek yok bence.🙃
Yorumlardan birinde yazmıştım. O ünlüyü sevdiği içinde kullananlar olabilir ama art niyetle de kullananlar var.
Yiyenler var desem...🙄
Beni ilgilendirmez kimin ne koyduğu.
İkisidee bende ünlü civciv var
Ünlü fotoğrafı koymak daha itici
Kesinlikle bence de öyle.
ünlü fotoğrafı bana komik geliyor
Bana da biraz komik geliyor. Bazen o kişilerle konuşunca sanki gerçekten o ünlü kişi karşımdaymış gibi geliyor. Bu bir aldatmaca türü bu yüzden bence.
Kral ikiside itici
Ben fotoğraf koymayanlardanım. Sitenin kendi koyduğu görseller. Bayan hiç kimse gibi takılıyorum ve bence bu itici olmaz ya. Sonuçta gizlide olsam kendimim.
İlki itici ikincisi değil foto koymak zorunda değilsin ztn
Bende öyle düşünüyorum sağol bu arada.🙃
Şerefimle çöp adam koyarım aga
Ünlü foto
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım çok haklısın, ben de aynı şekilde düşünüyorum. Profilde ünlü fotoğrafı görmek hep böyle sahte bir his veriyor, sanki biri kendisiyle barışık değilmiş gibi. Hiç fotoğraf koymamak çok daha doğal geliyor bana. KızlarSoruyor’da da hep bunu fark ediyorum zaten, ünlü fotoğrafı kullananlar bir tık daha uzak hissettiriyor. O yüzden ben kesinlikle hiç fotoğraf koymamayı seçiyorum.