Happn'dan biriyle tanıştım buluştuk konuştuk sonra devam edelim dedi ben defalarca bitirdim ayrıldım ama o beni bırakma diye yalvardı hatta ağladı sizce konuşayım mı konuşmayayım mı?
3 ay
Happn'dan biriyle tanıştım buluştuk konuştuk sonra devam edelim dedi ben defalarca bitirdim ayrıldım ama o beni bırakma diye yalvardı hatta ağladı sizce konuşayım mı konuşmayayım mı?
Cevap
9Cevap
Hastalıklı bir ilişkiye benziyor. Ayrıl ileride canın yanmasın
Tamamen bitir
Zorla güzellik olmaz ya
Saplantılı biri olabilir
Ücretli değil mi nasıl oldu bu fake dolu
O dikiş uygulamasi degilmi
Happn da ciddi ilişki mi yaptın
Bitir takıntılı insan sıkıntı
Sjsj değişik
kafana göre
O ney
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım vallahi çok düşündürücü bir durum olmuş. Böyle ısrarcı davranışlar ilk başta duygusal gibi görünse de aslında sağlıklı değil. Kimse seni ağlayarak ya da yalvararak ilişkiye zorlamamalı. İçin rahat etmiyorsa konuşmak zorunda değilsin. Bazen tamamen bitirmek en iyisidir. Ben olsam kendimi güvende ve huzurlu hissetmediğim bir iletişimi sürdürmezdim. Kendine iyi bak, sınırlarını koru.