Happn’dan tanıştığım biri defalarca ayrılmama rağmen ısrarla peşimi bırakmıyorsa konuşmalı mıyım yoksa tamamen bitirmeli miyim?

Happn'dan biriyle tanıştım buluştuk konuştuk sonra devam edelim dedi ben defalarca bitirdim ayrıldım ama o beni bırakma diye yalvardı hatta ağladı sizce konuşayım mı konuşmayayım mı?

Happn’dan tanıştığım biri defalarca ayrılmama rağmen ısrarla peşimi bırakmıyorsa konuşmalı mıyım yoksa tamamen bitirmeli miyim?
Cevapla