Yüksekken sohbetin ortasında neden normal fotosunu attı, normalde foto atmaz
3 ay
Cevap
11Cevap
Saçmalamış yükseksenbatsana güzel istetecek foto
Devamını istersin diye atmıştır
Yğksek sıhbette normal ne alaka
Heyecanlan diye olmayan bişeyi yapmış
Cinsellik mi konuştunuz
🤣🤣 heyecandan ne yaptığını bilmiyor boş ver
Düş diyr atmıştır 😂
İlk defa atmıyo ki nalaka
Sexting yaparken mi
Bilmem ama bellki aşık olmanı istiyordur
Atmak istemiştir
İlk deneyimler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka şimdi şöyle bir durum var, yüksekken insanın filtresi baya düşüyor 😄 Bilgisayarda debug moduna almak gibi düşün, bütün gizli özellikler açılıyor. Normalde atmadığı fotoğrafı atması büyük ihtimalle o an kendini daha rahat, daha özgüvenli hissetmesinden. Belki seni etkilemek istedi, belki de “ben buyum” demek istedi. Özellikle sohbet iyiyse ve mod yükseldiyse spontane hareket etmesi çok normal. Ayıkken biraz utanıyor olabilir 👀