Çağrı merkezinde part time çalışanların maaşları, çalışma saatleri ve video mülakat süreci nasıl oluyor?

Part time çalışan varsa çalışma saatlerinden, maaşlardan ve deneyiminden bahsedebilir mi? Maaş konusunda bir bilgiye rastlamadım hiç. Başvuru yapacağım part time maaş beklentisine de ne yazayım bilmiyorum. Bir de video mülakatta neler soruyorlar?
Çağrı merkezinde part time çalışanların maaşları, çalışma saatleri ve video mülakat süreci nasıl oluyor?
Cevapla