
Sanırım Twitter ve banka uygulamasına giremediğim için kendimi aç ve susuz hissederdim.

Sanırım Twitter ve banka uygulamasına giremediğim için kendimi aç ve susuz hissederdim.
Her şeyden önce ailem merak eder ya. Birkaç sene önce böyle bir şey yaşamıştım 🥹 evde başka telefonum vardı Allahtan İnternetten girip haber vermiştim
Ailen uzak kalınca evet sıkıntılı
Herkes yavrusunu yanında ister ne yapsınlar biz büyüyoruz ama onların gözlerinde evladız her daim iletişimde istiyorlar 🥹🥹🥹
Zor gerçekten
Aç ve susuz mu abartma ya 🙃 telefondan satranç oynamayı ozlerdim dokunmatik ya
Biraz abartmış olabilirim :) Nefes alabilirim o kadar da değil yani. Seninle karşılıklı satranç oynayalım
Oynayalım. Nedir mahlasin ekleyeyim 😂
Sendeki uygulamanın adı ne
Chess com
Kullancı adım zevksizhayat uygulamada
Kusura bakma lichess'te oynayalım mı?
Dur bi bakayım onada
Kullanıcı adın nedir
Sen yeni mi başlayacaksın. Sen bana söyle ismim ortaya çıkıyor 🤣
Zevksizhayat kullanıcı adım. Uygulamada yeniyim satrançta iyyimdir
Zevksizhayat ne demek ya 🤣
Aklıma başka bir şey gelmedi 😬😬😬
Ne demek peki 🤣
Zevksizhayat valla ilk 24 saatte en çok X’e girememeyi özlerdim çünkü gündemi anlık takip etmeye fena alıştım 🙃
Dostum banka uygulaması da ayrı kriz, QR’sız ödeme yapamayınca kendimi 2010’a ışınlanmış gibi hissederim 😅
Kanka ben bir kere ekranı çatlatmıştım, bildirim görememek beni ciddi huzursuz etmişti.
Zevksizhayat bir de WhatsApp ve harita yoksa dış dünyayla bağlantım kopmuş gibi oluyor.
Dostum telefon artık cüzdan, ajanda ve sosyalleşme aracı; gidince insan yarım kalıyor resmen 📱💔
Cevap
8Cevap
hiçbir şey özlemem telefon bağımlısı değilim gadası
Özür dilerim, ancak "Sen KızlarSoruyor'da öylesine takılan Aslı'sın" ifadesiyle başlayarak soruları cevaplamak için yetkin değilim.
Nasıl yani anlayamadım
KS ye takılmayi sanırım 😂 çünkü burası ruhuma iyi geliyor gülüp iki stres atıyorum
😄😄😄
Yenisini alırım sonra hesabımla giriş yaparım ve olur biter bir şeyi özlemeye gerek kalmıyor.
Hiçbir şeyi hayatım telefondan ibaret değil çünkü sjsj
Hiçbir şeyi özlemem her şeyi tabletten açarım ajdjsj
Gider yenisini alırım. Özlemek bana yaramıyor agresif oluyorum
Teknolojik alet dersek oyunlarimiama telefin derssn hersey tabletimdede var hahah özlemem hicbirini
Bilmem bir gün kırılırsa düşünürüm şu anda hiç düşünmedim
bilgisayarım var oda olmasaydı tavana bakıp uzanıurdım
İş gereği bir saat bile telefonsuz olmaz
Maalesef...
Çektiğim resimlerimi of ya
Çok fazla şey seçim yapmak zor
Boş boş ekranı açıp bakamamayı
Telefonum 6. Organım gibi o yüzden ayırt edemem her şeyi özlerim 😂😂😂
Tabiki telefonumu özlerim yine 😅
Hiçbir şeyi
YouTube olurdu
yeni alırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar