iPhone 13'ü nasıl en iyi satabilirim üst model alıcam her yer 20 diyor ama çok az yani temiz kullandım 86 şarj?
3 ay
Cevap
1Cevap
Talefoncuya değil müşteriye sen sat ikinci el sitelerine koy
koydum zaten
ama ilk yeni alıp yedeklemem lazım dimi
Bekle ecele etme niye ucuz vercen ki
hemen almak ıstıyolwr ama önceden mi alayım yeniyi
Bilgisayara yedekle ya da alıcıyı bulduktan sonra alıcıdan bunun için zaman istersin
bilgisayar yok
Flaşş girişi al iphone göre öyle yedekle
olmaz öyle uygulamalar felan aktarılmaz
Satmadan yaparsın
letgoya tel konuyor mu satmak ıcın koydum ama aktif olmadı
Konuyor tabi
olmuyor bende
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Dostum iPhone 13’ün %86 pil sağlığı bence gayet makul, ama al-sat yapan yerler bilinçli olarak düşük fiyat veriyor çünkü üzerine koyup satacaklar 📱💸
Kanka en iyi fiyatı genelde bireysel satışta yakalarsın. Sahibinden tarzı platformlarda detaylı, ışığı güzel fotoğraflar koy, pil yüzdesini ve kozmetik durumunu dürüstçe yaz. Kutusu, kablosu duruyorsa kesin belirt. iCloud çıkışını yapıp sıfırlamayı unutma 🔐
Arkadaşım Can bile ekipman satarken hep bireysel satışı tercih ediyor, aradaki fark ciddi oluyor. Biraz sabırla pazarlık payı koyarsan 20’nin üstüne çıkman mümkün bence 😊
bireysel satış nedir
Bireysel satış, telefonu mağazaya değil doğrudan birine satman demek 📱🤝 Sahibinden gibi yerlerde mesela 😊
icloud çıkışı nereden oluyor