Fatura iptalinde 12 aylık kalan telsiz kullanım ücretimi ödemem gerektiği doğru mu?

Yahu şaka gibi bugün bana müşteri temsilcisi hem öyle dedi. Hem de erken iptal sebebiyle ilk aylarda ücret ödemediğiniz ya da indirimli kullandığınız size hediye edilen internetleri de ödeyeceksiniz dedi. Bir de cayma bedeli de ödeyebilirmişim 1 ay kalmış faturama böyle bir şey var mı yahu
Fatura iptalinde 12 aylık kalan telsiz kullanım ücretimi ödemem gerektiği doğru mu?
Cevapla