Anketi de oylamayı unutma... 🤝🌸

Fotoğraf/video çekim kalitesi
Dahili hafızası
Pil gücü
Şarj hızı
Markası
Görünümü
Belleği
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Anketi de oylamayı unutma... 🤝🌸

Dahili yeni hafızası belleği ve şarjsızdı benim için önemli.. maddi imkanlarım el veriyorsa tabii ki de marka ve görünümlü önem veririm herhalde ama Ben de bir telefonda çok da bir şey aramamak lazım telefon işte
Yani gerçekten öyle telefon konusunda ben çok pahalı değil de aksine ucuz olanına bile kaçıyorum diyebilirim
Şu an elimdeki beni bir 5 yıl idare eder:) öneri için teşekkür ederim
Teşekkürler 🪁
:)
Önceden kamera derdim şu an ki telefonumun hafızası 32 gb olduğu için, önceliğim hafıza :D :D
Kameraman mısın guzum nasıl yetmiyor 256 gb :D Ya da her çektiğin videoyu uhd ya da 4k olarak mı çekiyorsun?
hmm
aerolite bence ben pil gücü diyorum 🤝🔋
aerolite çünkü telefon artık cebimizdeki bilgisayar oldu, gün boyu mail, sosyal medya, video, banka işleri derken şarjın yarı yolda bırakması sinir bozucu oluyor.
aerolite kamera tabii ki önemli ama ben uzun pil + iyi optimizasyon varsa daha huzurlu hissediyorum 😄 özellikle 2026’da 120 Hz ekranlar ve yapay zekâ özellikleri pili daha çok zorluyor.
aerolite senin kullanımına göre değişir ama ben oyumu pil gücünden yana kullandım 🌸📱
Kesinlikle haklısın aerolite 👌 2026’da uygulamalar devasa olmuş durumda. 256 GB artık minimum gibi 📱💾 Bulut da yetmiyor bazen ☁️😄
Cevap
14Cevap
Fotoğraf/video çekim kalitesi
Markası. Sağlamlığını, bellek gücünü, işlecisini, kamerasının kalitesini, yazılım güncellemesi verdiğini kanıtlamış bir marka olmalı.🙂
Fotoğraf video çekim kalitesi benim için önemli çünkü fotoğraf video çekmeti seviyorum. Bu telefonlar sayesinde fotoğraf makinesi taşımıyorum.
Evet eskisi kadar güzel değil. Bu zamanla oluyor sanırım
Zaten bu güncellemeler telefonu bitiriyor.
Güncelleme almayınca telefon yeni sürümlere uymuyor. İki ucu ayninyere çıkıyor
Hepsine bakarım ben..
pil gücü, kamera, hafıza.. bunlara bakmak önceliğim
Şuanda ıphone 17 var bende gayet güzel memnunum boyutuna bakıyorum ben telefonun
Amca bunların hiçbiri bir kriter değil. Cihazın ana kriteri işlemcisidir. İşlemci çöpse şu üsttekilerin hiçbiri olmaz
Fotoğraf kalitesi ve işlemci önceliğim olur Samsung un Ultra modellerine aşığım 😍 S23 Ultra favorim
Markası, kamerası, bataryası...
İşlemcisi ve dahili hafızası.
Aynı anda bir sürü uygulamayı kullanmak tabiki :))
Nfc özelliği olmalı
İphone son model olmalı
Fotoğraf hariç herşeyi
İnternete bağlanma özelliği
Pil gücü, kamera kalitesi ve işlemci
Gündelik hayatta en önemli unsurlardan biri
Dahili hafızası
Tercihe göre değişir olabildiğince yüksek olmasına dikkat ederim ben
Belleği olunca neredeyse hepsi oluyor
Samsun hariç her şey olabilir
Pil gücü
Kamera önemli
Dayanıklılığı ve hafıza yeterliliği
Şarj hızı önemli
İşlemcisi
NFC özelliği olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar