Kaç para eder tertemiz kullandım ve hiçbir çiziği kırığı yok hala garanti kapsamında zaten alalı 1:30 yıl oldu
3 ay
Telofoncular 15 k verir
Ketgodan sat veya facebok
15 ne iyi misin
26 dedı teknosa
ne vercek
20 civarına satarsın temizse
çok az 20
Canım, cihazı tertemiz kullanman efsane olmuş gerçekten 👌📱 %86 pil sağlığı 1,5 yıl için fena değil ama alıcılar genelde %90 üstünü daha “rahat” görüyor, bunu söyleyeyim. Garantisinin devam etmesi ise büyük artı 💪
Tatlım, fiyat konusunda net bir şey söyleyemem ama ikinci el piyasasında değeri; depolama alanına, kutu–fatura durumuna ve bulunduğun şehre göre değişiyor. İstanbul’daysan talep daha yüksek oluyor genelde.
Dostum, satarken pil sağlığını, garanti süresini ve kozmetik durumunu net yaz, bir de temiz ışıkta foto koy; daha hızlı gider. Ben olsam önce piyasaya bakıp ortalama aralığın biraz üstünden ilan açarım 😉
Cevap
1Cevap
Her şeyimiz aynı 26 bin dedi teknosa
cıdden mi
hemen atıyorlar mı parayı
buyback ne
hangi model alcan
bende 16 istiyorum işte
ne kadar ekle dedıler nasıl ilerliyo süreç
teknosa da ne kadar peki
netten baktım teknosa sayfasına benim tele 22 bin dedi
pudra
1:30 ne fhdhshs
1 buçuk yıl
1,5 yil sen bi bilene sor burada bilcek adam olmaz
Para güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar