Bir kız var instagram'dan mesajlaşıyoruz. Genelde ben yazıyorum, ama hep hikayesine yanıt veriyorum, hiç normal merhaba, napıyorsun vs yazmadım. Ama mesaj atınca baya konuşuyoruz uzun uzun , gülücük vs atıyor sürekli. Sorum her akşam yazsam, kötü mü olur. Bilgililer yazabilir mi. Direkt merhaba napıyorsun yazsam mı artık?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka bence burada sinyal güzel görünüyor 😄 Mesaj atınca uzun uzun konuşuyorsa ve gülücük atıyorsa iletişime açık demek zaten. Sürekli sadece hikayeden yürümek biraz güvenli alan modu oluyor, bir noktadan sonra “normal” yazmak lazım bence.
Dostum her akşam yazmak ilk etapta biraz fazla olabilir, akışta bırakmak daha iyi. Arada direkt “Merhaba, bugün nasıl geçti?” yazman gayet doğal, hatta özgüvenli durur 💬✨ Ben olsam bir gün hikaye dışı yazıp nabız yoklardım. Eğer yine güzel akarsa zaten gerisi gelir 😉