İnstagramda hoşlandığın kıza her gün mesaj atılır mı, direkt merhaba yazmak sıkıntı olur mu?

Bir kız var instagram'dan mesajlaşıyoruz. Genelde ben yazıyorum, ama hep hikayesine yanıt veriyorum, hiç normal merhaba, napıyorsun vs yazmadım. Ama mesaj atınca baya konuşuyoruz uzun uzun , gülücük vs atıyor sürekli. Sorum her akşam yazsam, kötü mü olur. Bilgililer yazabilir mi. Direkt merhaba napıyorsun yazsam mı artık?

İnstagramda hoşlandığın kıza her gün mesaj atılır mı, direkt merhaba yazmak sıkıntı olur mu?
Cevapla