Arada uygulama beni atıyor neden ben soru sormayınca girmeyince uzun süre tekrar giriş yapmak zorunda kalıyorum neden?

Ve gereksiz yere xper kaybediyorum sorularım normal olmasına rağmen çok saçma ve uygulama yorum yapmama izin vermediği de oluyor
Arada uygulama beni atıyor neden ben soru sormayınca girmeyince uzun süre tekrar giriş yapmak zorunda kalıyorum neden?
Cevapla