Yoruma bir emoji bırak, senin hakkında ne düşündüğümü iki üç kelimeyle anlatayım
3 ay
Yoruma bir emoji bırak, senin hakkında ne düşündüğümü iki üç kelimeyle anlatayım
😂😂😂
Kesin ortamın en çok gülen ve güldüren kişisisin 😂 Seninle muhabbet sıkıcı olmaz bencee🧚🏻♀️
Evettt çok doğruuuuuu❤️🙏
Tisikkirlir
😒..
Biraz cool takılan, herkese hemen yüz vermeyen biri hissi verdin 😏 Ama tanıyınca aslında samimi çıkan tiplerden😂🌸
Cool takılmıyorum ama diğerleri doğru 😂
Gizem yaaa oyun gibi soru olmuş bu, bayıldım 😄
Gizem yorumuma şöyle bir emoji bırakıyorum: 🚀💻✨
Gizem bakalım benim hakkımda ne diyeceksin aşırı merak ettim şimdi, umarım “fazla teknoloji manyağı” falan demezsin çünkü biraz doğru olabilir 😂
Cevap
14Cevap
🚬🚬🚬🚬🚬
Biraz cool, biraz da asi bir vibe aldım senden 😎 Sanki kendi halinde takılan ama gizemli tarafı olan birisin,
dertkeş😂
Teşekkür ederim :D
🙄🙄🙄
Trip atmayı iyi biliyor gibisin 😂 Ama içten içe aslında tatlı ve eğlenceli bir karakter hissi veriyorsun 🧚🏻♀️
🫣 okey
Utangaç ama meraklı bir tarafın var gibi geldi 😊 Sanki bir şeyleri söylemek isteyip sonra acaba mı diye düşünen biri
🌸✨🌸
Emojiye bakılırsa kalbin yumuşak gibi görünüyor 🌸 Ama emin olmak lazım😂
:( dslfkds
Bu emoji biraz ‘beni üzmeyin ya’ enerjisi verdi. Ama sanki içten içe ilgi görünce hemen mod yükselten birisin. Bir gülüşsek hemen 😄 emojisine dönecek gibisin.
Profil resmime zıt olsun diye şaapmıştım aslında, mod yükseltiyom mu bilmiyom ama arkadaşlık ilişkilerim iyidir. Modun düşük olursa bigün yorumlaşırız bakim, yükseltepilcem mi ldskfşs
Tamam canım 😂😂
sdkflsşif annaştık
Aşırı eğlenceli ve komik birine benziyosun 😂😂
Yiaa tşkler, necmettin beni eğlenceli bulmuyodu ama necmettin maI zaten, hiç sevmiyom onu
Bence de sevme onu, eşek ne anlar😂
🦁 bıraktım
Kendine güvenen birisin bence. Umarım sadece emojide değil, gerçekte de kükreyebiliyorsundur. Ama dikkat et, burada avcı çok😂😂
Burayı safari olarak görmediğim için ne av ne avcıyım 😂
Hahshaha peki😂😂
😋 .
Bu emoji hayattan keyif almayı seviyorum diyenlerin emojisi gibi geldi😂
Hayattan yemek yemekten keyif alıyorum diyenlern bence 😂🤣
😂😂
😡🔥😈
Hmm burada yangın var gibi🚒🚒
Hakkımda ne düşünüyon onu de hele 🤔🙄
Ateşini söndürmeye itfaiye gerek 😂
Tövbe estağfurulaahhh mümmarek ramazan ayunda he mii🙄🙄
:D al
Pozitif ve içten bir enerji aldım senden🧚🏻♀️
öyleyimdir. Teşekkürler
😀 buyur
Sanki kolay gülen, ortamı yumuşatan birisin🧚🏻♀️
Evet bazen
🤗🤗🤗
Sanki yanına gelince gelen insanları gülümseten tiplerdensin, gibi hissettim
Doğru 😉
🙄🙄🙄🙄
Sanki ‘beni kolay kolay etkilemezsiniz’ havasındasın ama aslında içten içe eğlenceli biri gibisin
Tez zamanda da karını bulursun inşallah 😄😂🧚🏻♀️
😜 biraktimm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?