De da ekini ayırmayı zeka göstergesi sanan tipler niye bu kadar kasıyor?

De da eki ile kafayı bozdum kendini çok akıllı sanıp sorulan soruya cevap vermeyip sürekli de da ekini konuşanlar ne alaka lan herkes sözelci mi? De da ekini ayırmayı zeka kriteri olarak görüyor eleman , pf çok zekisiniz de da ekini ayıranlar tapıcaz size hatta

De da ekini ayırmayı zeka göstergesi sanan tipler niye bu kadar kasıyor?
Cevapla