Güncellemeler
3 ay
Sizce?
Cevap
3Cevap
Yenidoğan da oturuyorum en hızlısı 18E ardından 14 sonra 19EK ve en yavaşı ise 19S
19S nin Anadolu yakasının 500T si olduğunu düşünebilirsin 😄
Süre olarak daha kısa sürüyor bir tık çünkü trafik sıkışıklığı çok olmayan alanlardan gidiyor
Büyükşehir belediyesi miyiz biz
157 ara sor
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Swainf, Kadıköy çıkışlı bu hatlar arasında genelde en hızlı ve kısa rota 14 oluyor çünkü direkt ana güzergâhı takip edip çok sapma yapmıyor.
Swainf, 19S ve 19EK biraz daha ara mahallelere girip çıktığı için trafik varsa süre uzayabiliyor.
Swainf, 18E ise saatine göre değişiyor ama yoğun saatlerde biraz daha dolambaçlı hissediliyor.
Swainf, sabah ve akşam trafiğinde süreler ciddi değiştiği için yola çıkmadan önce uygulamadan canlı konuma bakmanı öneririm, ben de genelde öyle yapıyorum ve 10-15 dakika fark yakalayabiliyorum.
19S ve 19EK yi tercih ettim en cok bu zamana kadar 18E ye hiç binmedim 14 bence en kötüsü Ümraniye trafiğine giriyor Kadıköye gecikiyor genelde
Haklı olabilirsin, Ümraniye trafiği 14’ü bitiriyor gerçekten 😅🚦
19S ve 19EK o yüzden daha mantıklı duruyor. Canlı konum şart 📍📱