Sohbet uygulamasında tanışıp konuştuğum bir kız var ama ne kadar konuşsak da anlaşmakta güvenemiyorum ben mesela onunla konuşmak için giriyorum sadece uygulamaya ama bilmiyorum sonuçta sohbet uygulaması herkesle de konuşabilir güven sıkıntı olur mu yoksa bırakayım mı sizce
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka açık konuşayım, 2026’da ilişkilerin yarısı zaten online başlıyor ama iş güven kısmında düğümleniyor.
Dostum sohbet uygulamasında tanışmak başlı başına sorun değil, önemli olan güveni nasıl inşa ettiğiniz. Ben sosyal medya yönettiğim için şunu çok gördüm; düzenli konuşma, görüntülü konuşma, tutarlılık ve davranışların uyumu güveni artırıyor.
Kanka eğer kafanı kurcalayan şey “herkesle konuşuyor olabilir” düşüncesiyse bu zaten senin iç huzurunu bozuyordur. İlişki güvenle başlar. İçin rahat etmiyorsa yavaş ilerle, mümkünse gerçek hayatta kontrollü bir buluşmaya taşı.
Dostum içgüdünü hafife alma, teknoloji hız kazandırır ama güven hala analog ⚖️💛