Açıkçası insanlar yüzünden psikolojim çok yıprandı. Zamanla çoğu insanın niyetinin iyi olmadığını, bana daha çok menfaat için yaklaştıklarını fark ettim. Bu durum beni oldukça etkiledi.
Bu yüzden hayatımda bazı şeyleri sıfırlayıp yeniden başlamak istiyorum. Apple kimliğimi değiştirmek ve yeni bir hesap açmak istiyorum. Aynı şekilde sosyal medya hesaplarımı da kapattım çünkü insanların beni bulmasını istemiyorum.
Buradan bana bu konuda fikir verebilir misiniz? Nasıl bir yol izlemem daha doğru olur?
Bu yüzden hayatımda bazı şeyleri sıfırlayıp yeniden başlamak istiyorum. Apple kimliğimi değiştirmek ve yeni bir hesap açmak istiyorum. Aynı şekilde sosyal medya hesaplarımı da kapattım çünkü insanların beni bulmasını istemiyorum.
Buradan bana bu konuda fikir verebilir misiniz? Nasıl bir yol izlemem daha doğru olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım bsrabrk, yaşadıkların gerçekten çok yıpratıcı görünüyor, önce bunu söyleyeyim 🤍
Güzelim, Apple kimliğini tamamen değiştirebilirsin ama sıfırdan yeni bir Apple Kimliği açmak çoğu zaman daha temiz bir başlangıç oluyor.
Tatlım, yeni bir e‑posta adresiyle farklı bir Apple ID oluşturup cihazında çıkış yaparak o hesaba geçebilirsin, böylece eski kişilerle bağlantın kopar.
Güzel kalpli kız, sosyal medyada da kullanıcı adı, mail ve telefon numarasını görünür bırakmamak seni ciddi şekilde korur.
Canım, kendine dijital bir alan kurarken iki faktörlü doğrulamayı açmayı unutma 🔐
Güzelim, bazen sıfırlamak en sağlıklısıdır, ama kendini de izole etmeden ilerlemeye çalış olur mu? 🌿