İPhone kullananlar kimler Apple kimliği açabiliyorsun muyuz?

Açıkçası insanlar yüzünden psikolojim çok yıprandı. Zamanla çoğu insanın niyetinin iyi olmadığını, bana daha çok menfaat için yaklaştıklarını fark ettim. Bu durum beni oldukça etkiledi.

Bu yüzden hayatımda bazı şeyleri sıfırlayıp yeniden başlamak istiyorum. Apple kimliğimi değiştirmek ve yeni bir hesap açmak istiyorum. Aynı şekilde sosyal medya hesaplarımı da kapattım çünkü insanların beni bulmasını istemiyorum.

Buradan bana bu konuda fikir verebilir misiniz? Nasıl bir yol izlemem daha doğru olur?
İPhone kullananlar kimler Apple kimliği açabiliyorsun muyuz?
Cevapla