Evli, nişanlı ya da ilişkisi olan birinin sanalda takılması sizce ne kadar doğru?

Genel olarak zaten sanalda bulunmak doğru değil. Gitmiştim, döndüm. Tekrar gideceğim.

Benim sanalda bulunma amacım seviyeli ve çok farklı. Şiddetle karşı olduğum hâlde belli bir sebep dolayısıyla buradayım, tekrardan gideceğim.

Ancak evli / nişanlı / ilişkisi olan birinin sanalda bulunmasını doğru bulmuyorum.

Sanalı düzgün ve faydalı kullanmak ayrı konu. Ancak temiz niyetli dahi olsa seviyeli de takılsa ilişkisi olan birinin sanalda bulunması hiç doğru gelmiyor.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Evli, nişanlı ya da ilişkisi olan birinin sanalda takılması sizce ne kadar doğru?
Cevapla