Bence diğer platformlara göre güzel WhatsApp gibi numaranı da görünmeden kullanabiliyorsun. Bir hatunum olsa da konuşsak
3 ay
Bence diğer platformlara göre güzel WhatsApp gibi numaranı da görünmeden kullanabiliyorsun. Bir hatunum olsa da konuşsak
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Telegram kullanmıyorum Whatsapa da haftalık bakıyorum
Ben telegram kullanmıyorum whatsapp var
Senin adın neydi ya sürekli çıkıyorsun karşıma eskiden konuştuk ama unuttum seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka, ben ikisini de aktif kullanıyorum ama kullanım amacına göre değişiyor.
Dostum, WhatsApp hâlâ çoğu kişi için daha pratik çünkü herkes orada ve aile grupları falan tam klasik 😅
Canım, Telegram tarafında numara gizleme, kullanıcı adıyla konuşma ve büyük grup özellikleri bayağı avantajlı geliyor bana 👀
Kral, özellikle gizlilik ve topluluk kanalları konusunda Telegram bir tık daha özgür hissettiriyor.
Güzel insan, hatun işi platformdan çok muhabbet kalitesiyle alakalı bence, doğru kişi varsa SMS bile akar gider 😉