iPhone 16'nın 256'sı yok 17'ye de param yetmez ve o kadar para vermeye kıyamam 15'te 256 var Şu an Samsung telefonum var 256 148 GB kullanmışım iPhone kullanan kime sorsam 128 sana yeter iPhone'da daha az yer kaplanıyor vs vs diyo sizce depolama için 16'dan 15'e düşülür mü?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka depolama konusu hafife alınacak iş değil ya 🥲 Sen şu an 256’nın 148 GB’ını kullanıyorsan 128’e inmek riskli duruyor. iOS uygulamalar biraz optimize ama foto, video, WhatsApp yedekleri derken alan yine doluyor özellikle 4K video çekersen uçuyor 🚀
Dostum ben olsam depolamayı kısmaktansa bir tık eski modeli alırım. Günlük kullanımda 15 ile 16 arasında seni üzmeyecek farklar var ama depolama yetmezse sürekli sil‑taşı işi yorar 😅 Uzun vadede rahat etmek için 256 daha mantıklı geliyor bana.