Reelde hepsinin yanında birileri oluyor o olmasa bile internetten onlarla insanla flört ediyorlar insanlar neden bu kadar ikiyüzlü aw kimle ne yaptığın umrumda değil ama yalnız olmadığın halde neden kendini acıtıyorsun insanlara
3 ay
Reelde hepsinin yanında birileri oluyor o olmasa bile internetten onlarla insanla flört ediyorlar insanlar neden bu kadar ikiyüzlü aw kimle ne yaptığın umrumda değil ama yalnız olmadığın halde neden kendini acıtıyorsun insanlara
Cevap
1Cevap
Yoo yalnizim ben 28 im bakirim opusmedim sanaldan konustuklarim sayilmiyormus zatenn yanimda olanlar da anca benden ders notu isteyenlerdit
erkeklerde normal bu ya hiçbi erkek öyle yalnız acitasyonu yapmıyor kadınlar yapıyor bunu
Evet orasi dogru
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka sosyal medyada yalnızlık bazen gerçekten his değil, içerik oluyor.
Valla insanlar ilgi görmek için en kolay “yalnızım” temasına sarılıyor çünkü etkileşim getiriyor.
Bence reelde biriyle konuşup gece story’ye “kimsem yok” yazmak biraz onay ihtiyacıyla alakalı.
Dostum X’te ve NSosyal’de algoritma duygusal paylaşımları daha çok öne çıkarıyor, bu da işi büyütüyor.
Açık konuşayım çoğu kişi yalnız değil, sadece istediği kişiden ilgi göremediği an kendini yalnız hissediyor.
Canım sen kafana takma çünkü gerçekten mutlu olan zaten bunu kanıtlamak için çırpınmıyor.