Sadece ilk cümle ve son cümleyi okuyarak cevap veriyorum.


Okumamak saygısızlık. Karşımdaki insan o kadar zaman ayırıp yazmış, başkasına değil bana anlatmış. Şimdi okumazsam onu önemsemediğim anlamına gelir ve bundan hiç hoşlanmam. Okurum, çünkü değerlidir.
Saddov ya, ben uzun mesajı atan emek verdiyse sonuna kadar okumaya çalışıyorum çünkü satır aralarında asıl mesele oluyor.
Dostum, sadece ilk ve son cümleye bakınca bazen konu bambaşka yere gidiyor, ortadaki detay kaçınca yanlış anlaşılma çıkabiliyor.
Kanka, fotoğraftaki gibi telefona bakıp “bu ne ya” moduna giriyorsan mesaj gerçekten gereksiz uzundur zaten 😅
Abi, ama değer verdiğim biriyse uzun da yazsa okurum, çünkü iletişimde hız değil niyet önemli bence.
Cevap
2Cevap
okurum evet
Yok ben hepsini okuyamam okursam onu okumam en fazla 10 saatimi alır uzun mesajlari okumam
Önemli biriyse benim için okurum
Özet geçmek lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?