Ben telefon bağımlisiyim çünkü 7/24 evdeyim yapacak bişey yok?

O şekilde alışmışım işte sürekli telefon elimde ama telefonda ne yapabilirim sıkılmamak için yardımcı olur musunuz oyun sevmiyorum insanlarla sohbet ediyorum olmuyor napacağım yaaa
Ben telefon bağımlisiyim çünkü 7/24 evdeyim yapacak bişey yok?
Cevapla