Erkekler, Sosyal medyadan begendiniz birine neden yazmazsiniz?

Ben açıkçası merak ediyom beni takip ediyolar ama yazmıyolar sebep ne

Bana bakmaz düsüncesiyle
Yazan cok vardir diye
Beni begrnmez diye
Onun kriterlerine uymam kesin diye
Ciddi degilim, o da ciddi iliski ister diye
Iliskii istemedigimden
Baska yoruma yazicam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
4 ay
Kimse yazmiyo iste hahhaha
Erkekler, Sosyal medyadan begendiniz birine neden yazmazsiniz?
Cevapla