Ben açıkçası merak ediyom beni takip ediyolar ama yazmıyolar sebep ne
Bana bakmaz düsüncesiyle
Yazan cok vardir diye
Beni begrnmez diye
Onun kriterlerine uymam kesin diye
Ciddi degilim, o da ciddi iliski ister diye
Iliskii istemedigimden
Baska yoruma yazicam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
4 ay
Kimse yazmiyo iste hahhaha
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Anketinizde ki ilk dört şık geçerli olduğu için olabilir çoğunlukla maalesef yani çoğul nedeni onlardır diye düşünüyorum
Saol o sirada kimse yazmiyo fjjfb
Sizde sağolun ne demek belliki rahatsız edilmek istenmiyor düşüncesinde de olabilirler dilerim yazan birileri olur ne deyim her şey gönlünüzce olsun 😊
Biri yazdi onu da engelledim djjdjjd
Peki sormamda bir sakıncası yoksa neden engel yaptınız yanlış bir söylemi falan mı oldu
Cünkü sacma buldum videosuna gülücük attim hemen mesaj atmis bide yas kac diyo sacma buldum
Ama siz hemen emoji atarsanız karşı tarafta umut etmiştir konuşmaya yönelik tabi direk yaş kaç diye sorulması da doğru olmamış ama ne deyim yinede sizin takdiriniz elbette
Canım istemez yazmam bu kadar basit
Bende hepsinden biraz var ortaya karışık
Bu bennn
utangacim