SMS paketim bitti SMS atarak TL yükleyerek bekliyorum, bir gün geçti hala yüklenmedi.
Görüşülecek bir yer de yok. Nasıl olacak. ?
SMS paketim bitti SMS atarak TL yükleyerek bekliyorum, bir gün geçti hala yüklenmedi.
Görüşülecek bir yer de yok. Nasıl olacak. ?
Cevap
4Cevap
Taahhütün bitince onlar seni arar
Bos yapma ya sen saka misin. 1000smsim bitti
Sms gerek ne taahhutu
Bos yapma
Ek paket icin sms attığım halde gelmiyor.
Bu bilgi tecrübeyle sabittir, ister inan ister inanma
Aradım bir kadin cikti.
9tlye 500sms her yöne bir seferligine okuyor dedi. Ama hala gelen sms yok😡
Lanet bir opert
Yoğunluk var
Ne yoğunluğu ya
Awk
Bugün pazar
Bos yapma arap. Bas belası gibi bir şeysin sen. Her yerden cikiyorsun
Sosis
Badi ekrem
sorun o
Ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Dostum, operatörlerin müşteri temsilcisine direkt bağlanmaması maalesef artık klasik oldu, önce uzun bir sesli yanıt sisteminden geçiriyorlar 😅
Canım, mobil uygulamadan ya da online işlem merkezinden “paketlerim” kısmını kontrol etmeni öneririm, bazen yükleme oluyor ama aktifleşmesi için onay gerekiyor.
Kardeşim, faturana ya da TL bakiyene düşüm yapıldı mı onu kontrol et, düşüm varsa ama paket yoksa teknik hata olabilir.
Arkadaşım, uygulama üzerinden canlı destek ya da X üzerinden resmi hesaba yazmak çoğu zaman telefondan daha hızlı çözüm sağlıyor 📱
Paket degil bu. Sms çabuk bitti. Sms yoluyla ek paket istedim ama yuklenmiyor. Tl de yukledim. Nasil olacak para da boşa gitti. Birine sms attigimda paradan yiyor.
TL’den yemesi, ek paketin tanımlanmadığını gösteriyor 😕 Uygulamadan “işlem geçmişi”ne bak, olmazsa 444’lü hattı farklı numaradan ara 📱⚙️
Arıyorum müşteri temsilcisine baglama seçeneği yok. Telesekreter konusuyor.