BİM kasada çıkan açık parasını ödemek zorunda mıyım, vermezsem ne olur?

Arkadaşlar merhaba ben BİM'de çalışıyorum yaklaşık 3 ay oldu ve bunlar bilerek mi yapıyorlar anlamıyorum ama ilk ay benden 900 TL açık parası aldılar bu ay da 300 TL varmış bidw ben zenginim heralde kafalarınxa 2 iş günü de vereceksin diyorlar vermezeem napacaklar hapis cezası falan mi oluyor bilgisi olan söylesin vermek zorunda mıyım normal de ay sonunda verilmez mi

BİM kasada çıkan açık parasını ödemek zorunda mıyım, vermezsem ne olur?
Cevapla