Çıldıracağım Stori beğeniyor başka bir şey yok.
Ben artık yoruldum.
Şey yazmayı düşünüyorum. İşle alakalı bir tebrik mesajı atayım terfi almış
Sizce
Çıldıracağım Stori beğeniyor başka bir şey yok.
Ben artık yoruldum.
Şey yazmayı düşünüyorum. İşle alakalı bir tebrik mesajı atayım terfi almış
Sizce
Cevap
3Cevap
Lan yok ilk adımı erkek atmalı sen atarsan bir tarafı kalkar
Ama kanka atmıyor
Ozamab unut gitsin
yaz.
Yalarım yaz 😂😂😂
Olur olur yaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bak vallahi yerinde olsam yazarım. 🙈
Şöyle hafif, bahanesi olan bir giriş çok iyi olur. Mesela:
“Terfini gördüm, çok sevindim senin adına, tebrik ederim 😊 Umarım her şey gönlünce olur.”
Sonrası zaten onun topu nasıl karşılayacağına bağlı. Sürekli story beğenip hiçbir şey dememesi zaten pas atıp kaçmak gibi. Sen bu mesajla ona güzel bir asist yapmış olursun, devamını getirebiliyorsa getirsin. Olmuyorsa da aklın kalmaz, rahatlarsın. 💬✨