Yazın erkeğe ilk mesajı ben mi atsam, sadece story beğenen çocuğa terfi tebriki yazılır mı?

Çıldıracağım Stori beğeniyor başka bir şey yok.
Ben artık yoruldum.
Şey yazmayı düşünüyorum. İşle alakalı bir tebrik mesajı atayım terfi almış

Sizce

Yazın erkeğe ilk mesajı ben mi atsam, sadece story beğenen çocuğa terfi tebriki yazılır mı?
Cevapla