WhatsApp’tan konuşmadığım kişiyi silmeli miyim, yoksa tepkisizce durmasına mı izin vermeliyim?

Merhabalar iki aydır konuşmadığım biri var sadece WhatsApp’ta ekliyiz birbirimizde kimisi diyor ki silmek bir tepkidir silme, benim içimden tabii ki silmek geliyor, çünkü bir ameliyat oldum zor bir süreçten geçtim bildiği halde bir geçmiş olsun bile demedi Yani buna rağmen sırf tepki olacak diye orada durmalı mı numarası yoksa silmeli miyim yoksa hiçbir şey yapmamalı mıyım siz olsanız napardınız

WhatsApp’tan konuşmadığım kişiyi silmeli miyim, yoksa tepkisizce durmasına mı izin vermeliyim?
Cevapla