Wp durumlarımı bile isteye görmezden gelen erkeğe ne yapmalıyım, mesafe koyup ben de bakmayı mı keseyim?

Wp durumlarınıza bakmayan bir erkeğe nasıl bi yaptırım uygulardınız bi fikriniz var mı sürekli saçma sapan durumlar koyardı belki benimde bakmamam gerekiyordu ama ben hep baktım beni gormemezlikten gelmesine hem bozuldum hem kırıldım arada bi özlüyorum çünkü 2 senedir taniyoruz birbirimizi şimdi böyle davranması mesafe koyması doğru mu gerçi bende öyleyim nefretim var duygular karışık gel gör ki durumlara bakmasını isterdim sizce bile isteye mi yaptı bunları okundu bilgimi açıp tekrar mı durum koysam acaba

Wp durumlarımı bile isteye görmezden gelen erkeğe ne yapmalıyım, mesafe koyup ben de bakmayı mı keseyim?
Cevapla