Bu sebepten dolayı olabilir mi ayrıntıyı okur musunuz?

Ben 6 aydır Instagram ve Facebookla cebelleşiyorum. Ban yedim çünkü beni şikayet ettiler. 🥺 Daha yeni yeni face kullanabiliyorum ama hala Instagram kullanamıyorum neyse artık kullanmak da istemiyorum zaten yoruldum. Konu şu hiç bir arkadaşım artık kabul etmiyor Herkes bıktı çünkü kaç aydır. Ama herkes uzak soğuk acaba bu yüzden mi nasıl ulaşıp kendimi anlatabilirim iletişime geçebilirim.
Bu sebepten dolayı olabilir mi ayrıntıyı okur musunuz?
Cevapla