İnsanların sizin sosyal medya kullanımınız hakkında yorum yapma yetkisi var mı?

Senin davranışlarından kabalığından rahatsız oluyorsam bu benim hassas duygusal olduğum değil senin leş gibi karaktere sahip olduğun anlamına geliyor. Kendi yetersizlik duygusunu insanları sanal ortamda insan zorbalayarak çıkartıp kendi üstünlüğünü millete kanıtlaman benim problemli olduğumu göstermez. Ayrıca kimsenin kimseye "beğenmiyorsan kullanma" demeye hakkı yok sen Allah mısın? 40 milyon kişi internet kullanıyor bu ülkede senin keyfine göremi hareket edecekler? bu şeye benziyor "suçlularında sokakta gezmeye hakkı yok mu? tehlikeliyse sokağa çıkma" gibi bir şey. gerçek hayatta onaylamayacağınız yapmaya cesaret edemeyeceğiniz davranışları sanal alemde normalleştirmeyin gerçek hayatta yapsanız ceza alırsınız.

Güncellemeler
4 ay
İnternet ortamı herkes için güvenli olmalı kimse korktuğu ortamda olmak istemez. İster kabul et ister etme internet doğal yaşamın bir parçası artık.
İnsanların sizin sosyal medya kullanımınız hakkında yorum yapma yetkisi var mı?
Cevapla