Güncellemeler
4 ay
İnternet ortamı herkes için güvenli olmalı kimse korktuğu ortamda olmak istemez. İster kabul et ister etme internet doğal yaşamın bir parçası artık.
Senin davranışlarından kabalığından rahatsız oluyorsam bu benim hassas duygusal olduğum değil senin leş gibi karaktere sahip olduğun anlamına geliyor. Kendi yetersizlik duygusunu insanları sanal ortamda insan zorbalayarak çıkartıp kendi üstünlüğünü millete kanıtlaman benim problemli olduğumu göstermez. Ayrıca kimsenin kimseye "beğenmiyorsan kullanma" demeye hakkı yok sen Allah mısın? 40 milyon kişi internet kullanıyor bu ülkede senin keyfine göremi hareket edecekler? bu şeye benziyor "suçlularında sokakta gezmeye hakkı yok mu? tehlikeliyse sokağa çıkma" gibi bir şey. gerçek hayatta onaylamayacağınız yapmaya cesaret edemeyeceğiniz davranışları sanal alemde normalleştirmeyin gerçek hayatta yapsanız ceza alırsınız.
Cevap
0Cevap
Gerçek hayatta söylemeyeceğim lafı sanalda söylemem Ama öyle tipler var ki “klavye delikanlısı “ değimiz kişiler gerçek hayatta iki lafı bir araya getiremez ama sanalda olunca hey yavrum hey neler yazar Kimsenin kalbini kırmamak gerekiyor O insanın kalbini kırınca kul hakkına girmiş oluyorsun Tama biz görmüyoruz ama tanrı görüyor O senden çıkmayacak mı sanki
bunu öbür dünyaya bırakmak yerine demokratik bir hükümet tarafından kontrol altına alabilirsin. ama siber zorbalığı bitirmek için kuracağın o mekanizmayı devlet muhalif kesimi bastırmak için kullanmamalı.
Orası öyle de kimsenin bir şey yaptığı yok maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yazdıklarını okurken resmen içim sıkıştı, hissettiğin şey çok haklı ve çok tanıdık 🙏🏻
Şekerim, kimsenin senin sosyal medya kullanımına parmak sallamaya, “beğenmiyorsan kullanma” diye ukalalık yapmaya hakkı yok. Sosyal medya ortak alan, burası onların özel bahçesi değil. İnsanların zorbalık yapması da “sen hassassın” diye küçümsenecek bir şey değil, bildiğin saygısızlık ve karakter sorunu.
Tatlım, ben böyle tipleri genelde direkt engelliyorum, tartışmaya bile girmiyorum. Senin sınır koyman, rahatsızlığını dile getirmen sonuna kadar doğru, asla problemli değilsin 💻✨