Sizce bir mesaja bir kaç saat sonra yazmak çok mu zor?

Sizce bir mesaja bir kaç saat sonra yazmak çok mu zor?

Zamanında çok samimi olduğum biriydi zaten kapı komşumuz ailecek görüşüyoruz Kendisine işim düştü fikrini almam gereken bir konu vardı ve tavrına bakın ben böylelerine arkadaş demiyorum işte sonra biz suçlu oluyoruz silince. Bunun yaptığı ilk değil genelde böyle mesajlara ertesi gün cevap veren birisi şansımı denedim son kez ama yok bence gerek yok

Sizce bir mesaja bir kaç saat sonra yazmak çok mu zor?
Cevapla