Mesaj atınca kızıp, ''ne diyor yine bu halısını silktiğim'' dediğiniz kişi kimdir?

Bazı kişiler var ki tam bir salça, tam bir kene. Durmadan mesaj atarlar, devamlı saçmalarlar ve bizi de kendileri gibi sanıp daraltırlar...

Benim böyle bir kaç müşterim var; ''Ürün ne zaman hazır olur'' yazar, 1 saat sonra dediğimde yarım saat sonra ''sıkıntı yok dimi'' yazar, 1 saat sonra ''ne durumdayız'' yazar. Fatura ne zaman ödenecek dediğimde mesaja bakmaz bile dut lalesi...

insanın telefona kafa atası geliyor...
insanın telefona kafa atası geliyor...
Mesaj atınca kızıp, ''ne diyor yine bu halısını silktiğim'' dediğiniz kişi kimdir?
Cevapla