Herkesin yazdıgı kıza DM atılır mı, yoksa uzak durup başkasını mı beklemeli?

biliyorsunuz kızlara günde 100 mesaj geliyor en az onlara yazar mısınız beyler ben yazmıyorum mesela ama istediğim gibi birinide bulamıyorum

Herkesin yazdıgı kıza DM atılır mı, yoksa uzak durup başkasını mı beklemeli?
Cevapla