Manitaya tüneldeyim deyince inanmıyor, telefon çekmiyor kavga çıkıyor ne yapmalıyım?

Game:Truckers of europe 3
Game:Truckers of europe 3
Manitaya tüneldeyim deyince inanmıyor, telefon çekmiyor kavga çıkıyor ne yapmalıyım?
Cevapla