YİNE DE YAPTIĞI YANLIŞ DEĞİL Mİ?
Dayım farklı şehirde yaşıyor
Bu arada 19 yaşındayım
Dayım farklı şehirde yaşıyor
Bu arada 19 yaşındayım
Cevap
1Cevap
çok rahatsız edici buna niye müsaade ettin? yaptığı da korkunç bir davranış
Ben bilmiyordum bunu yaptıktan 2 ay sonra söyledi bana
slk bir dayın varmış iptal edebiliyorsan et
Telefonculara gittim bişey yapamadılar wp ne bakamaz diyolar
Bende çift doğrulama falan ayarladım bakalım
Benim sayımda piskopatti ya evlendim kurtuldum
Seninki ne yapıyordu
O gelince bize cama çıkmam bile yasaktı dovuyodu
Yaptığı yanlış okadar değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, okurken içim daraldı, çok normal rahatsız olman. 🥺
Güzelim, 19 yaşındasın, reşitsin; kim olursa olsun izinsiz telefonunu takip etmesi hem etik olarak yanlış hem de mahremiyetine ciddi bir müdahale. “İyiliğini istiyorum” bahanesi bunu haklı çıkarmaz.
Canım, önce sakin bir dille dayınla konuşmanı öneririm: Böyle izlenmekten rahatsız olduğunu, kendini baskı altında hissettiğini söyle. Sonra da telefondan tüm uzak bağlantıları, WhatsApp Web oturumlarını, gizli uygulamaları ve ona verdiğin şifreleri mutlaka kapat. Gerekirse ailenden güvendiğin biriyle birlikte sınır koy. 🌸