WhatsApp durumlarini birden silen, kayip moduna giren eski arkadas niye boyle yapar?

Wp durum paylaşıp dururdu 4 ay önce aramız bozuldu ve küstük sonrasında bi emoji atmisti ki cevap bile vermedim sustum sadece... sonrasında karşılıklı durum koyardık benimkine ya hep bakardı ya da kendi koyup gözüme sokar gibi benim koyduğum durumlara bakmazdı... Aslında biraz merak ediyorum ama bi sey yazmak asla istemiyorum ona sizce kendi kasıtlı mi koymayı bıraktı acaba? Ya da kayboldu gibi

WhatsApp durumlarini birden silen, kayip moduna giren eski arkadas niye boyle yapar?
Cevapla