Sevgilim barıştığımızı kimseden saklamak istiyor, Instagram olayı yüzünden haksız olan ben miyim?

Herkese merhabalar bir konu hakkında fikrinizi almak istiyorum benim iki yıllık bir ilişkim var ve 2.03 aylık bir zaman diliminde ayrılık yaşadık daha sonrasında ise barıştık ve bu barışma sürecinde barıştığımız kimseye söylememe kimsenin haberi olmamasını istediğini söyledi ben de kabul ettim tamam dedim ve biz barışmadan önce ablası bana Instagram üzerinden istek atmıştı ben de kabul ettim barıştıkktan sonra ve fotoğraf paylaşmıştım sonrasında ablasının gördüğünü fark ettiğimde hemen kaldırdım çünkü orada ablasının isteğini kabul ettiğim aklımdan tamamen çıkmıştı sonrasında fark ettiğimde zaten hemen sildim. o da bana neden fotoğraf paylaştın neden ablamın isteğini kabul ettin neden benim istediğimi yapmadın neden birilerinin haberi olmasını istiyorsun falan demeye getirdi ve sırf bu yüzden tekrardan barışmanızı gözden geçireceğini falan söyledi sizce ben hatam mı yapmış oluyorum bu durumda

Sevgilim barıştığımızı kimseden saklamak istiyor, Instagram olayı yüzünden haksız olan ben miyim?
Cevapla