Erkekler bir kızın bir çok erkekle mesajlamış olması hakkında ne düşünüyor?

Bende çok fazla mesajlastım hatta kendi özel bölgelerini gönderiyolardı yorumluyodum gidiyolardı ne düşünüyorsunuz 😂
Güncellemeler
4 ay
Not 14 yasından 19 yasımın yaz gününe kadar yorumladım sonra kendi kendime ben napıyorum ya dedim sonra yeni sayfa açtım sacımı herşeyimi degiştirdim bu arada en iyi şey hafif balıketli açık soğuk kumral erkeklerde var neyse buda en azından tecrübe oldu diyorum bu arada sadece yorumladım sanırım depresyonda falandım o zaman bilmiyorum 😂
Güncellemeler
4 ay
Bide evli kadın ve erkeğin özel videolarını izleyip yorumluyodum siliyodum bide kızların yorumluyodum
Erkekler bir kızın bir çok erkekle mesajlamış olması hakkında ne düşünüyor?
Cevapla