Altın bozdurup telefon almak mı mantıklı yoksa para biriktirip almak mı?

Bi yandan yks sınavına hazırlanıyorum bi yandan annemin iş yerinde çalışıyorum ay da 8 9 gün mesela 12bin tl gelirim oluyor genelde hep altına çeviriyorum hiç harcamıyorum Mayıs ayında iphone 16 veya 17 almayı düşünüyorum paralarımı para olarak mı biriktireyim altın olarak mı yine
Ama altın olunca da bozdurmaya kıyamıyorum
Altın bozdurup telefon almak mı mantıklı yoksa para biriktirip almak mı?
Cevapla