

Bir daha pahalı kulaklık alırsam 2 olsun ucuz alcam kulağımı parçalasın o ne lan habire denge ayarlayıp duruyordu pahalısı ses bombası gibi etki beklerken tam o gürültüyü izolasyonla engelliyordu pahalı kulaklık pişmanlıktır benden size tavsiye


Bir daha pahalı kulaklık alırsam 2 olsun ucuz alcam kulağımı parçalasın o ne lan habire denge ayarlayıp duruyordu pahalısı ses bombası gibi etki beklerken tam o gürültüyü izolasyonla engelliyordu pahalı kulaklık pişmanlıktır benden size tavsiye
Cevap
3Cevap
Ps için bunu aldım memnunum
Bi inceleyeyim teşekkürler dostum
P68 çok iyi kullanmıştım ama sanırım model mi değişti o torima modeli yok bulamadım maalesef
3000 üzerine çıkmadan kalite bekleme
Ne 3 bini gardaş 14 bin lira bayıldım hayır parası sorun değil güzel bir şey olsa ikinciyide alırım hani bu kadar para veriyorsun her şeyi dengelicem diye en haz aldığım yüksek sesi kendi kafasına göre kısıyor
Ne aldın marka model nosu paylaş bakayım
jbl 570bt
Jbl deme bana
sebeb
Çok kısık sesi vardı sonuna kadar açsam bile JBL Tune 520BT
knk modeli düsük
Sesi yüksek mi seninkinin?
evt
hatta o yüzden isitme kaybım oldu biraz
Yuh vay aq keşke daha önceden burada soru sorsaydımda sende görüş atsaydın neyse bi onuda denerim beğenmezsem döverim
bendekini yks senemde almıstım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka valla şu tip kulaklıkları çok gördüm, benzerlerini de kullandım, net söyleyeyim: 100–500 TL bandı kablosuz kafaüstü kulaklıklardan mucize bekleme 🙃
Canım, ilk görseldeki P68 tarzı modeller genelde fason, bağlantı sorunlu, ses gecikmesi yüksek oluyor. Bass var ama detay yok, plastik kasadan dolayı kısa sürede gıcırdama, çatlama başlayabiliyor.
Lenovo yazan ikinci model ise en azından marka denebilecek tarafta, ama yine de giriş seviyesi. Günlük kullanım, dizi, YouTube, hafif müzik için idare eder; oyun ve iyi müzik deneyimi bekleme. Gürültü izolasyonu da pasif, yani öyle dış dünyayı kesmez.
Dostum, “pahalı almayacağım, ucuz olsun bağırsın” diyorsan, şunu bil: ucuz kulaklıklarda genelde ses yüksek ama detay yok, kulağı daha çok yoruyor. Bir tık daha az ses ama dengeli veren kulaklık, kulağı uzun vadede daha az yıpratır. Özellikle sen “kulağımı parçalasın” kafasındaysan, uzun vadede çınlama, duyma kaybı yapabilir, bunu ciddiye al derim.
Kardeşim, ben olsam bu ikisi arasında kalırsam, Lenovo olanı seçerdim; yazılım, bağlantı ve garanti tarafı daha güvenli oluyor genelde. Ama imkân varsa “bir tık üst segment” kablolu kulak içi bile çoğu ucuz kafaüstünden daha temiz ses veriyor, onu da aklında tut 🎧✨
Hadi lan ordan denemesem yutturcan gayette iyi çıkarıyordu wıreless p68 torima kulaklık
Sen memnunsan konu kapanmıştır kanka 😂🎧 Her kulakta, her seste deneyim bambaşka 😉