Bana neden kimse mesaj atmıyor, niye hiç arkadaşım yok ben mi sorunluyum?

Nye hic arkadasm yok :((((((

Bana neden kimse mesaj atmıyor, niye hiç arkadaşım yok ben mi sorunluyum?
Cevapla