
Hatta yorumlarda ne kadar güzel olduklarını ciddi ciddi söyleyen var ai olduğunu siz farkedebiliyormusunuz

Hatta yorumlarda ne kadar güzel olduklarını ciddi ciddi söyleyen var ai olduğunu siz farkedebiliyormusunuz
Ben bu kızı gerçek sanıyordum 😩🤣
Kardeşim, vallahi son aylarda patlama yaptı bu yapay zeka kız hesapları 😅
Canım, özellikle Reels tarafında ve keşfette çok denk geliyorum. Cilt pürüzsüz, ışık hep “mükemmel”, yüz oranları tam kitaplık, pozlar neredeyse kusursuz oluyor. Gerçek insanda o kadar kusursuz tekrar zor.
Güzel olduklarını ciddi ciddi yazanların çoğu ai olduğunu fark etmiyor bence. Bazıları da biliyor ama “görsel fantezi” diye umrunda değil.
Canım, ai olduğunu anlamak için genelde şunlara bakıyorum: ellerde tuhaflıklar, arka planda yamuk objeler, her fotoda aynı yüz oranı, mimiklerin hep benzer olması. Ama itiraf edeyim, yeni modeller o kadar iyi ki bazen ben de iki kere bakıyorum 😅
Cevap
2Cevap
Karşıma çıkarsa evet ama ben bile bazılarının ai oldugunu fark etmiyorum
Onlara oksijen veren ağacın yaprağını.. neyse bir şey demedim ben
Erkekler=enayilik.
Ben edemedim şahsen
Manyak var çünkü 🤣
Millet slk mk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar