Kimse size meraklı değil. Takibi bırakıyorsunuz madem takipçilerden çıkarın o kişiyi. Fanınız mıyız sizin?
Biz de fark ettiğimizde takibi bırakıyoruz zaten ama yaptığınız hareket saçma.
Kimse size meraklı değil. Takibi bırakıyorsunuz madem takipçilerden çıkarın o kişiyi. Fanınız mıyız sizin?
Biz de fark ettiğimizde takibi bırakıyoruz zaten ama yaptığınız hareket saçma.
Buradaki takip konusunu millet yanlış anlıyor zaten.
Takibi bir hayranlık çarpanı gibi lanse ediyorlar.
Takip sistemi kalkmalı. İsteyen profilini açık kullanır, isteyen gizli. Takibe gerek yok.
Kanka vallahi çok haklı bir sinir bu, içimden “niye böyle kasıntı hareketler?” diye geçirdim okurken.
Canım, bu olay özellikle Instagram’da, X’te falan “follow-back alıp sonra sessizce kaçma” taktiği oldu, resmen. Ama saygısızlık bence, çünkü karşı tarafı sayı muamelesi yapıyorlar.
Dostum, yapabileceğin en iyi şey fark ettiğin an takibi bırakmak, hatta istersen engelle, kafan da rahat etsin. Canım, algoritma, takipçi sayısı falan uğruna karakterden ödün vermeye hiç değmez.
Cevap
8Cevap
engelle geç işte
saşlmadşlmlşsgs
Ruh hastası onlar yoklayan tipler en tehlikelileri
hiç yapmam öyle şeyler :D
Öyleleri mal
Kesinlikle
Değişik kafalar 😃
Severiz
Yazmazsan bırakırlar
Haha var mi oyle ya
Var valla koca koca insanlar da yapıyor
Kabulnetmicenmo zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?