Merhabaaa selfiess çok iyiyim arka kamerada aynadan çok iyiyim ama nedennnn?

Başkası uzaktan çektiğinde bok gibiyim anlamadım sorunu çözüp iyi çıkmak istiyorum ama olmuyo
Güncellemeler
4 ay
Yaaaaa amaaa o sondan bi önceki beni çeken kişiyle belki benim kendi özgüvensizliğimle mi ilgili bilmiyorum ama bıktım ya
Merhabaaa selfiess çok iyiyim arka kamerada aynadan çok iyiyim ama nedennnn?
Cevapla