İnternette yardım isteyenlere güvenmeli miyiz, dolandırıcıları nasıl anlarız?

Burada yardım lazim çocuğuma mama alamıyorum yazdı bir kadın.

ben cocuklarim için aldığım yeni olan bazı urunler var size vermek istiyorum deyince mesaj attı

neyse buna dedim ablacım seni gizli nodan ararım evinin sokağını söyle o sokağa gelirim orada bir Avm olur market olur insanların gelip gectigi bir noktada çocuğun tum ihtiyaclarini karşılayacak bir poşet veririm size.

kadın diyor ki öyle olmaz eve gel yok abla gelmem.

kadın diyor numaram gizliye kapalı. Numarani almam lazim bilmem lazım.
abla ne yapacaksın numaramı.

ismin ne. Abla ismim sana lazim degil bana Allah razi olsun dahi demeni istemem karşılıksız yapacağım diyorum

sana güvenip gelemem dışarı abla sokakta poşet vereceğim yolda dışarı çıkmaya güvenmiyorsun kendi sokağında ya da bir üst sokakta. da eve beni çağırmaya nasıl güveniyorsun. sen kendine başka kurban ara dedim.

ya santaj. Ya gasp ya darp hüsranla bitecek bir senaryo

he kocam yok yalnızım vs vs

yok amacım sadece bebek mağdur olmasın

farklı olsa güzel senaryo kurmuş kurban arıyor.

İnternette yardım isteyenlere güvenmeli miyiz, dolandırıcıları nasıl anlarız?
Cevapla