Mesajlarda sürekli laz mısın rus musun diye sorulması normal mi, neden herkes beni birine benzetiyor?

Herkes beni birine benzetiyo dm kutusu laz mısın rus musun yörük müsün bunlarla dolu birini tarif ediyolar lazım ya da rusum öyle demiştin diye Kim bu laz kızı yahu

Mesajlarda sürekli laz mısın rus musun diye sorulması normal mi, neden herkes beni birine benzetiyor?
Cevapla