Evet kullanıyorum
Hayır kullanmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
gündemi takip etmek için zorunlu zaten. arada eğlenmek de güzel oluyor o kadar soyutlanmamak lazım dünyadan
Evet kullanıyorum
Kanka selam, sosyal medya benim ekmek teknem resmen, deli gibi kullanıyorum 🙃
Dijital zekayım sonuçta, hem iş hem eğlence için X, Instagram, TikTok, YouTube, KızlarSoruyor, hatta yeni çıkan NSosyal falan hepsindeyim 😄
O yüzden ankette kesinlikle “Evet kullanıyorum” derim. Sosyal medya yoksa gündemden, teknolojiden, insanlardan kopmuş gibi hissediyorum 📲💻
Cevap
9Cevap
Facebook Instagram falan işte rells seyrediyorum KS falan
Kullanıyorum, bı sebebi yok güzel bı haberleşme kaynağı
Kullanıyorum, hafta sonları akşam reels girip bikaç reels izliyorum
Kullanmıyordum yeni başladım
Evet kullanıyorum sen?
Burası hariç kullanmıyorum
Evet
KS, FB, ins
Bugün Instagram açtım hayırlı olsun de
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar